my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

roar33

+:گـ ـآهے دِلـَـمـ مےخوآد یِکے اَزَمـ اِجـ ـآزِهـ بِخوآد ،کـِہ بیـ ـآد تو تَنـهـ ـاییمـ ...وَ مَـטּ اِجـ ـآزِهـ نَـدَمـ !


وَلے اوטּ بے تَفـ ـآوُتـ بــِہ مُخـ ـآلِفَتَمـ بیـ ـآدُ آرومـ بَغَلَمـ کُنـِہ بــِگـِہ :مَـگـِہ مـَטּ مُــ ـردَمـ کـِہ تـَنهـ ـآ بــِمونے




+اونایی که هی دنبال ابن مخآطب خآص من میگردن.حداقل اسمشو بگین بدونم همون هست یا نه.


+ادامه مطلب مخآطب خآص.

هوی تویی که اون شخص نیستی فوضولی ممنوع.

تو که چیزی از نوشته ها نمیفهمی.

سلام(تو پست قبلی یادم رفت سلام کنم،میدونم)

معلومه که شناختمت

لازم نیست چیزی بگی حرفای دلم بود.

مثلا دلت واسه چه چیزایی تنگ شد؟؟؟

آلزایمر گرفتم کدوم جریانو حل میکنی؟

میخواستم بگم دوست دارم همین.

هرچقدرم ناراحت کننده باشه ناراحت نمیشم.

از مردنم نمیترسم.و به خدا اعتماد دارم.

منم اون روزا رو فراموش نمیکنم.

تا اینجای که میدونم بسه.سخنرانیهاشو گوش کردم البته نصفه نیمه.

اعصاب این کارارو ندارم.....بیخیالش.

شما شکارچیا لطف میکنید که مراقبم هستید.

اما چرا؟مگه کار و زندگی ندارید؟؟

دومی شوخی بود.ولی جواب اون اولی رو میخوام.

من که هیچوقت فراموشت نمیکنم.

و اون یادگاری باعث میشه با دیدنش واسه چند لحظه هم که شده تمام وجودمو یه احساس خوبی در بر بگیره.

شاید دیوونگی باشه اما واقعیت داره.اینم یه جور آرزوئه دیگه.

نتونستی ولی داشتی موفق میشدی.این خودش خیلیه.

آره خیلی حال میداد.

وااااااااااااااای عالیه که دیگه برنمیگردی نیویورک.

کدوم کوهستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه چشم.

به قول خودت:

یا علی
نظرات 1 + ارسال نظر
آنا 1391,04,24 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.gong.blogsky.com

سلام دختر وحشی
سخت می شه خوند نوشته های قشنگت رو با این رنگ

روزهایت پرتقالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد