my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

همجنس بازا !

پسر بچه 8 ساله در حالی که مگس کش تو دستش بود و خیره شده بود به مگسهایی که رو شیشه پنجره در حال جفتگیری بودند از مادرش پرسید ؟

مامان مگس نر داریم ؟

مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزی بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داریم
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسید :
... مامان مگس ماده هم داریم ؟
مادر در حالی که پیش خودش سوال بعدی پسرش رو تصور میکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داریم
پسر بچه با عصابیت مگس کش رو کوبید رو مگسهای روی شیشه و گفت :
همجنس بازا !

نظرات 13 + ارسال نظر

جواب دادم اما دیر... خب من یه عالمه درس دارم ، نمیرسم بیام تو دختر خوبی باش و منو ببخش

تعداد توبه هات اگه زیاد باشه خدا قبول نمیکنه هاااااا

خب دختر خوب ، حالا کی جواب نداد؟

چه دختر خوبی... چقد منو دوس داره که برای انگشتم اشک میریزه...
چه مهربونی تو...
گریه نکن منم گریه ام میگیره هااا

باشه بیا بغلش کن...

آره خیلی جو معنوی خاص و خوبی داره... مخصوصا اگه بجای انگشت ، یکی خودمونو بغل کنه...

آره... تازه یه حال باحالی هم به آدم دست میده...

(ازون حال بدبدااا نه هااااا ، ازون خوب خوباش)

حالا کٍی میخوای بغلم کنی؟

پس خیالم راحت باشه دیگه؟

ممنون که بهم اطمینان خاطر دادی!


روتو برم!

نخند!

منم به خنده های قشنگ تو میخندم!

عزیزم اگه مقاله رو کامل خونده باشی میبینی که نوشته دنیا اگرهم تموم نشه (من خودم میگم نمیشه) روزانه کلی آدم میمیره

کل مقاله خواسته اینو بگه

crazy girl 1391,09,13 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.dreamland.blogfa.com

منتظرم آپ کنی
بانو

چرا آپ نمیکنی تو؟ خسته شدم هروقت میام میبینم نوشته ... بازا!


چرا میزنی خو؟

آره بابا. اعصابت خیلی ضعیفه

خب آره فسقلیه نازنازی بدنیا میاد اما تعدادشون از افرادی که میت شدن (!) کمتره

منم همستر دوس دارم...

کل تیر و طایفه م نمیذارن همستر بگیرم

hamidreza 1391,09,14 ساعت 01:59 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

بابا چه اطلاعاتی دارن این بچه ها....
باید از این بچه ها ترسید
وبلاگت جالبه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد