my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

roar46


 مَرد باید یهو عشقش رو صدا کنه ...

تا برگشت، لباشو آروم ببوسه....
بعد که دید عشقش شُـکه شده ،

                         بخنده و بگه همین ، دوستت دارم...

                      

نظرات 9 + ارسال نظر
معراج 1391,11,06 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.boghz.com

سلام خسته نباشی مطالب جالبی داری اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن

موفق باشی

آخی گفتی... یه کیفی میده این کار
ولی ما یه پشه هم نداریم که ببوسیمش

نه خواهر من ، وظایف دینی کجاش مهمه؟ هاااااان؟

نیستیااااااااااا
باشه پیشم نیا
بی معرفت
دختر بد
میگم مامانم دعوات کنه

چرا؟
مامانم هیولا که نیس... خیلیم مهربونه
قربونت.
تو خوبی؟
چه کارا میکنی؟
آره داشتم هلاک میشدم
باشه غصه نمیخورم.
خوش اومدی!
حالا کی خواست ماچت کنه که میگی تفیم نکن؟
حالا چون اصرار میکنی باشه...
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووم(یه بوس آبدار)

خیلی بدی
چرا کم میای؟

حداقل من آپ میکنم ، تو که همین پستهای سیگاری هم نمیذاری

راستی ولنتاین مبارک

مرسی

قالبم قشنگه؟

من قالب تو رو خیلی دوس دارم اما به وب من نمیاد

خوب کاری میکنی!
خیرات میدی بگو فاتحه هم بخونند

بیرمرد 1392,01,22 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام دختروحشی خوبی خوشی سلامتی حال واحوالت خوبه؛
منویادت هست یانه؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد