my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

roar35


نگاهم، لبانت را؛


و لبانم، لبانت را نشانه میرود


در طلب یک بوسه ...


هنوز هم زیباست انتظار آغوشت را کشیدن


حتّی زیباتر از گذشته


          

نظرات 17 + ارسال نظر

بعد میگی دهنت خراب نیس
پس این عکس چیه؟؟؟؟

دخمل خوب دیدمش اما وقتی میرم روش میزنم چیزی نمیشه

چش نیس بی تربیتیه!

تو از چه نظر قشنگ میبینیش؟

توهم که امروز نیستی

sa sar 1391,05,11 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.dokhtareparsi.blogfa.com

نمیدونم درروز چند بار یادم میکنی شاید در هفته یه بار هم اینکارونکنی ولی باورکردنش سخته چون من هرثانیه اموباتومیگذرونم ، امیدوارم باور کنی. تازه فهمیدم حرفای مامانم راست بود من آدمی نیستم که بتونم احساسموبیان کنم میدونی همیشه یه بچه کوچولوبودم که فقط آرزو یه دوست واقعی رو داشتم کلی خدا مو تو عالم بچگی دعوا میکردم که :خدا خان چرا من خواهر برادر ندارم
الانم دوست دارم که خداجونم دستموبگیره و بگه آدمای من اذیتت کردن؟؟؟؟؟فدا سرت بیا پیشه خودم ، اما نه همش یه رویای سیاه ولی همیشه دوستداشتم که یکی پیداشه که تودوستی بااون مردم بگن :اینادودوست افسانه ای آخ که چقددوستدارم دوسمداشته باشی،دختر وحشی
4سال دیگه ازایران میرم و خب تصمیم گرفتم تو این مدت خر بزنم اما تنها دلیلی که بتونم طاقت بیارم اینه که یه منبع انرژی باشه بچه که بودم مامان بابام بودن کمی بعدش دوستاموبعدش......گم شدم یکی دستمو ول کرد اصل مطلب : میخوام دستموبگیریوازاین کثافت منوبکشی بیرون به هرکی اعتمادکردم. ......اعتمادموصلب کرد ، ناامیدم نکن. همین
مدرسه الزهرامیبینمت

ناراحتم به چند دلیل

کسی هم نبود باش حرف بزنم از جمله تو...

برا همین یه حس خرابی دارم

یه سوال:
با گفتن اسمت موافقی؟
1-موافقی
2-مخالفی
3- نظر خواصی نداری!
4- باید فکر کنی
5- با اجازه بزرگ ترها بــــــــــــــله
6- حالا ببینیم چی میشه!
7- برو بابا دلت خوشه!
8- هیچکدام
9- همه موارد!!
10- چه حوصله ای داری تو میلاد آرشام!
---------------------------------------------
ناراحت نشو تو... بخند

هروقت اومدم خبرت میکنم!!!

ننه بزرگ من نیس مال دوستمه!

پس وجود نداره؟؟
مگه من بات شوخی دارم؟؟
مگه من هم سنتم.. هم سنمی.. میشناسمت.. میشناسیم.. ها؟ ها؟ ها؟
--------------------------------------------

از حرفم ناراحت شدی؟ آنلاینی اما جوابمو ندادی

سحر 1391,05,12 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.dokhtareparsi.blogfa.com

آره دوستم همین دیروز ثبت نام کردم
100%اونجامیام

جواب سوالت میشه گزینه ی پنج
با اجازه بزرگترا بله

----------------------
هیچی 3نقطه عادت منه و معمولا میذارم و یجورایی کار کاما رو میکنه
معنی--->خودت گفتی از ناراحتی من ناراحت میشی... منم گفتم ناراحت نشو... بخند
من چه میدونم چیکار داری!!! خب اخه پشتیبانیت آنلاین زده بود گفتم شاید هسی!
خب قبلش باید خروج کنی
----------------------------
خب حالا که با اجازه بزرگترا بله اسمتو بگو
البته اگه دوس داشتیاااا... یوقت با خودت نگی به این یار رو دادم پررو شد و داره سو استفاده میکنه و اینا
اگه دوس داشتی بگو... کسی مجبورت نکرده

سحر 1391,05,13 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.dokhtareparsi.blogfa.com

بدو آپم

کم پیدایی! نیستی! آنلاین هستی اما برا من نیستی
آپم...

دیگه دوسم نداری که نمیای

علیک سیلوم!
دلم برات میتنگه
ولی اگه نمیخواستی بگی خیلی بهتر بود که بهم بگی نمیگم

اینطوری مودبانه تر بود

سحر 1391,05,25 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.dokhtareparsi.blogfa.com

دخی خوبی کجایی؟ آخ آخ یادم رفت مسافرتی خوشباشی

ali.h 1391,06,17 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.ehsasetarane.blogfa.com

سلام.....

همیشه رفتن رسیدن نیست؛
در بن بست هم راه آسمان باز است.........

چشم به راه نگاه زیبایتان هستم.........................
(احساس ترانه)

پس چرا نمیای

سلام دختر
دلمون اینقد تنگ شده بود که شکمم چسبید به کمرم!
چطوری تو؟
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد