my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

مخآطبـــ خآصـــ

سلام.

شاید بتونه ادامه پیدا کنه حالا تو بیا.

منم همینطور.

میسی.مطمئن باش تا ابد اون احساس خوب باقی میمونه.

آره موافقم خیلی حال میداد.

حالا تو بیا شایدم تونستی.

چرا اونجا بمونی؟اه.

من کار خاصی نمیکنم.

دلم خیلی برات تنگ شده.

زودی یه وب جدید بساز چون قراره بریم مسافرت و احتمالا دو ماه نیستم.

البته معلوم نیست کی بریم.

منتظرتم.

بای
نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی 1391,04,25 ساعت 09:05 ب.ظ http://mehdifoladizada.blogfa.com/

سلام وبت خیلی زیباس به منم بسر

میسی.حتما میام

لوووووووس
چرا بهم سر نمیزنی

نمیدونم لوسی یا نه آخه تاحالا از نزدیک ندیدمت
دختر حیا کن دهنمو سرویس کردن ینی چی؟ زشته! به درگاه خداوند توبه کن و مغرفت الهی رو خواستار شو
چرا دهنتو سرویس کردن مگه چی شده؟ اگه دوست داشتی جواب بده
خخخخخخخخخخخخخخخخ
منم همیشه ته اتوبوس بوسه!

خب خدارو شکر...
خب یه پست جدید بذار تا دیگه اینو نبینن و یادشون نیاد
ایشالا مقبول واقع میشه

خخخخخخخخخخخخخ
راستی مخآطبــ خآص کیه؟؟؟؟؟


خخخخخخخخخ

باشه چرا میزنیم

مریم گلی 1391,04,29 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.maryam-0.blogfa.com

____________________$
___________________$$$
__________________$$$$$
_________________$$$$$$$
________________$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$_______________________$
_______$_________________________$
_______$_________________________$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$__$$___________$$__$$$$$
____$$$$$___$$$$_________$$$$__$$$$_$_$_$_$_$_$
____$$$$$____$$___________$$____$$$_$$$$$$$$$$
_____$$$$_______________________$$$_$_$__$__$
_______$$$$____$$______$$______$$$__$_$_$__$
__________$$$____$$$$$$$_____$$______$_$$_$
____________$$$___________$$$________$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$__$$$
________$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$
________$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
____________$$$___$$$$$___$$$__$$
_______________$$$_____$$$____$$
منتظر شمام. .عده ی ما...وب من....

سحر 1391,04,29 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.dokhtareparsi.blogfa.com

دلم براش تنگولید

سحرخره 1391,04,31 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.dokhtareparsi.bligfa.com

آره دیگه دلم برات تنگولیده حسابی
شاید باورت نشه ولی خاطرات باتو بودن اشکمو درمیاره
میدونی مامانم راست میگفت من برعکس اون چیزی ک نشون میدم خیلی آدم احساساتیمودلم بر عکس قلبم زودمیشکنه
ولی یه چیزو واقعا میدونم و اون اینه که پژمردن من آسان نیست
به زبون خودمون7تاجون دارم
دیشب قاطی کرده بودم داشتم2ساعت تمام زار میزدم
نمیدونم واسچی
شاید فدک بیشترازاونی که فکرشوکنی فشاردرسی داره
میدونی میخواستم بیام الزهراولی
بچه ها نذاشتن میدونم هنوزم دیر نشده
ولی اگه اوپدم که دیشب احتمالش200% بود و امروز20% که
هیچی. ولی اگه نه. ........آخرین شانسی ک دارم اینه که سال بعد هردو بریم هنرستان حضرت مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد