my shocking room

wildgirl,s roars

my shocking room

wildgirl,s roars

roar37

به سیمـِ آخَــر
ســاز میـزَنَمـ امشَبـــ
بـه ڪـورےِ چشمـِ دُنیـا
ڪه سـازِ مُخـالـفـ میـزَند
بـا مَن ...!

نظرات 13 + ارسال نظر
crazy girl 1391,07,20 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.dreamland.blogfa.com

عاقشتم

سلام
از من بدت میاد که آپ میکنی اما بهم سر نمیزنی؟

کی اومدی؟
تو از وقتیکه از مسافرت برگشتی فقط دوبار اومدی و کامنت گذاشتی

من بی معرفت نیستم... جواب هردوتا کامنتت رو هم دادم که...

این تویی که منو دوست نداری

اوهوم خوبه
منم درس دارم، زندگی دارم اما میام

ههههه یادته خودت نگفتی مخاطب خاصت کیه؟ یادته گفتی دهنتو سرویس کردن؟ یادته گفتم به درگاه الهی توبه کن؟
یادته قرار بود اسمتو بگی اما نگفتی؟
واسه همین جوابتو نمیدم

باشه گریه نکن میگم...
مخاطب خاصم یه دختره!

crazygirl 1391,07,22 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.dreamland.blogfa.com

عزیزم آره منظورم کادو بود
بایدبگم که سعی میکنم تا بیشتر باهات باشم ok ؟

هههههه انگار حافظه ی خوبی هم داری!


بابا یخورده خودتو تحویل بگیری بد نیستااااااااااا

حداقل متواضح بازی در میاوردی

پس کوشی؟

من عکسه رو دوسش میدارم
.
.
.
.
.
.
.
.
من که همون روزی که تو کامنت میدی جواب میدم

خیلیم زود میجوابم

سلام.... آپم

پس چرا نمیای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد